Sider

torsdag den 18. oktober 2012

Uge 42


Hej Læsere!


Her er en opdatering af hvad mine favoritter er i denne uge :)

Ugens Makeup: Min Mascare fra Max-factor False Lash Effect, sort og vandfast!

Ugens duft: Er igen Calvin Klein In2U, er bare helt tosset med den! www.matas.dk, 295,-

Ugens sko: Mine nye ballerina sko med guld nitter og glimmer som jeg købte i sidste weekend for kun 150,- til Designer Bazar i Odense!

Ugens pung: Min lækre læder pung, som har plads til alle medlemskort, og en masse cash!

Ungens u-undgålige: Min nye Macbook Air, min lille baby! :)


Ungens sang: Jeg har stadig vild med Lana Del Rey, og er super glad for hele albummet som jeg fik i fødselsdags gave af min veninde Anna!
Så ugens sang, er hele albummet fra Lana Del Rey, Born To Die

http://cdon.dk/musik/del_rey_lana/born_to_die-17476993

Ugens yndlings: Mine blå glimmer negle! Se hvordan jeg har lavet dem i det vedlagte link. Synes selv at de er vildt flotte :) Nattens Negle


Købte det nye Woman forleden dag, og der var en "gave" med som var Mentos tyggegummi, og det smager VIRKELIG godt! Der er 2 forskellige smage i pakken, til højre er der med mint, og til venstre er der med jordbær- MUMS! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar