Sider

torsdag den 12. september 2013

GIVEAWAY KONKURRENCE!!

Hej læsere!!

Da det snart er min fødselsdag, 5. Oktober, har jeg arrengeret en giveaway konkurrence i samarbejde med Bodycollection.dk!

Konkurrencen løber fra d. 14/09-13 til og med d. 25/09-13 hvor vinderen vil blive fundet kl.12:00

www.bodycollection.dk  har sponsoreret en Raunsborg Body Lotion 200ml. til en heldig vinder

Reglerne er enkelte :


  1. Like Bodycollection.dk's facebookside https://www.facebook.com/Bodycollection.dk?fref=ts
  2.  Skriv en kommentar her under at du har liket deres facebookside + din mail så jeg kan kontakte den heldige vinder


GØR LIDT EKSTRA OG FÅ EN EKSTRA CHANCE


  • Del min blog på din facebook, og skriv et link i kommentaren til din facebook så jeg kan bekræfte at du deltager, og så jeg kan kontakte dig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar