Sider

tirsdag den 4. juni 2013

Lækre sager

Hej læsere!

Idag skulle jeg have været med min kæreste til en tatovør i Vejle, men halvvejs til Vejle blev Anders ringet op at tatovøren desværre var blevet syg.. øv :(

Vi valgte at køre til Vejle alligevel for at spise brunch med Anders' far på Onkel A, efterfulgt af shopping. Her er hvad jeg fik købt :

Converse købt i Sparkz til 539,95kr. 


Kjole købt i Message, fra MbyM til 449,96kr.     (-10% i studierabat)

Playsuit Købt i Message, fra MbyM til 449,96kr.        (-10% i studierabat)
Raunsborg bodylotion 135kr. Raunsborg håndcreme 99kr. Kan købes på www.Raunsborg.dk


Da jeg kom hjem havde jeg fået en lækker pakke med cremer som jeg bestilte i lørdags! 
2 bodylotions + 1 håndcreme + 1 gratis håndcreme i gave+ prøve af en parfume.

Jeg kan helt klart anbefale cremerne til alle! Jeg er især vild med bodylotion' som har en mild og behagelig duft af sommerens rabarber, og bliver hurtig optaget i huden. Jeg har nogle pletter på min hud som kløer konstant pga. min hud er tør, men allerede efter 1min. stoppede kløen, og har ikke generet mig resten af dagen. 
Håndcremen er blevet kåret til årets kropsplejeprodukt af Danish Beauty Award 2013 :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar