Sider

mandag den 24. juni 2013

Student

Hej Læsere!
Så er kom dagen hvor jeg blev student!
Idag har jeg været til min studenter eksamen i tysk, hvor jeg sluttede af med et stort flot 10-tal, super lækker karakter at afslutte HG med.
Jeg havde min Abercrombie&Fitch skjorte på med sorte jeans fra CheapMonday samt hvide korte Converse sko.
Da jeg kom ud efter min eksamen stod min fætter Mikkel, Moster, mor og min lillesøster Signe klar med flag og roser- rigtig dejligt!
Vi satte os i skolens kantinesal og fejrede det med lidt sodavand og snacks. 
Jeg har med vilje ikke bestilt hat, da jeg ikke synes man fortjener det ved at tage en HG uddannelse. 

Jeg har fået en super lækker computer taske til min Macbook air af mine forældre og lillesøster. Tasken er fra Michael Kors, og jeg har ønsket mig den siden jeg så den 1. gang!
Super fin lille kuvert taske specielt til Macbook air 13" og Macbook Pro (Retina) 13"
Modellen hedder Michael Kors Slim Sleeve, og er hvid med "guld" foer. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar