Sider

lørdag den 31. august 2013

H&M efterårs kollektion

Hej Læsere!

Jeg har kigget på H&M's nye kollektion som er super cool i år.
Det er tydeligt at se at efterårets farver er sort-i-sort, men for at det ikke bliver for dystert så skal der kombineres mellem læder og uld og tilføjes guld eller sølv for at fuldende looket.

Jeg har lige bestilt 2 causal strik kjoler og et lækkert bælte til at pifte dem op med.

Jeg har også set mig lun på en vildt fed skuldertaske med guldnitter på hanken og små guld detaljer på selve tasken. Tasken har jeg dog ikke købt, men den er sat på min ønskeliste da jeg fylder år om en måned. Se mit look her under som jeg har sammensat via Polyvore.com
Links til tøjet: 

Jeg brugte en rabat kode som jeg fandt på www.rabatkoder.com som gav -50kr. + en rabat kode som jeg fik tilsendt af H&M da jeg oprettede mig som kunde på 25% på det dyreste stykke tøj som i alt gav -94,75kr. hvilket er rigtig dejligt!
Glæder mig til det hele kommer med posten en dag i næste uge! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar