Sider

tirsdag den 13. august 2013

Nyt makeup fra M.A.C

Hej læsere!

Idag har jeg og Anders været i København. Han blev tusset hos The Sailors Grave og jeg var i Magasin Du Nord.

Jeg fik købt 3 produkter fra M.A.C, som er mit favorit makeup mærke fordi det har en rigtig god holdbarhed igennem dagen og er en rigtig lækker kvalitet og design.

Se hvad jeg købte og priserne her under:

M.A.C MATCHMASTER FOUNDATION SPF 15 4.0         35ML.         295KR
En lækker blød og let foundation som er meget drøj i brug. Personligt skal jeg kun bruge ét pump til at dække mit ansigt. 
M.A.C EYE BROWS LINGERING         140KR
Min yndlings bryn-pen som er rigtig nem at bruge og nem at dosere alt efter hvor kraftige brynene skal være
M.A.C PRO CONCEAL AND CORRECT PALETTE MEDIUM         355KR
 Dækker pigmenter totalt og det er en som jeg vil blive rigtig glad for, da jeg har et meget uheldigt og grimt pigment i mundvigen, der ligner en klat chokolade, som jeg endelig kan få dækket :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar