Sider

fredag den 1. november 2013

Ny hårfarve // New in

Hej Læsere!

Igår var det egentlig meningen at jeg bare skulle have farvet mine udgroninger, men jeg og frisøren blev enige om at tone mit hår i en koldere farve, og det endte med at jeg fik en lækker aske-grå farve i hele håret, som jeg er blevet rigtig glad for! Kig her under hvilken fin farve det er blevet



 Idag kom en pakke med lidt hår-lækkerier fra Nicehair.dk som jeg bestilte d. 30/10. Nicehair holder udsalgfortiden med bl.a mit yndlings mærke Aussie! Jeg købte:

3x Aussie Luscious Long Conditioner 250ml.
3x Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor For Damaged Hair 75ml.
3x Aussie Miracle Moist shampoo 300ml.
1x Kevin Murphy Stying Powder.Puff 14g.
1x Batiste Dry Shampoo Original 200ml.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar