Sider

onsdag den 30. oktober 2013

Fine Fusser

Hej Læsere!

Selvom det ikke lige er sæson for sandaler, klip-klapper og bare fødder, så synes jeg det er vigtigt at have fine fødder alligevel.

Jeg kan nok ikke komme uden om at jeg synes tæer er rigtig grimme, og man skal ikke gøre dem grimmere ved at vælge en sort lak, eller lægge lag-på-lag af gammel lak!

Kig her under og se hvor let det er at holde fødderne fine.

For tiden har jeg rester af gele på spidsen af mine store-tås negle, men det gør ikke så meget da det går ind og styrker neglen og det nemt kan dækkes med min farvede lak.
Start med at fjerne gammel lak, og der efter et fodbad med lidt mynte (udrendsende) og noget blødgørende olie til dine fødder.

Fil neglene ned- men ikke for langt da du kan få betændelse i tåen hvis neglen er for kort!

Placer en tå-spreder mellem dine tæer.

Læg et lag af din favorit lak på alle tæerne, og gentag der efter med endnu et lag, så du har 2 dækkende lag på. 

Påfør til sidst en klar lak til at beskytte den farvede lak.


Jeg har brugt: American Apparel Neon Nail Lacquer og Sally Hansen 110 Cleard for Takeoff

Tips: 
Brug lidt ekstra selvbruner på fødderne så de altid ser flotte og rene ud!

Skift din lak ligeså snart den begynder at skalle af! 

Fil dine fødder 1-2 gange i ugen- men ikke for meget da det vil ØGE væksten af hård hud!

Mynte er udrensende, derfor hav et fodbad 1-2 gange i ugen da mange af kroppens affaldsstoffer sidder under dine fødder. 

Håber i kan bruge min guide! :)


2 kommentarer: