Sider

mandag den 15. september 2014

BodyWrap

Hej læsere!

Jeg har længe hørt om mange der har prøvet BodyWraps, men har været meget skeptisk omkring det. Jeg har læst en del om det inden jeg bestilte det for at være sikker på det var en god nok handel jeg gjorde mig.

Jeg har prøvet 2 wraps på maven indtil videre, og her under kan i se hvad det har gjort på kun 5 dage.

Wrappen er super god at anvende ugerne op til et vigtigt arrangement hvor man vil se ekstra godt ud. Men det er selfølgelig vigtigt at spise sundt, og træne hvis man har tænkt sig at tabe sig med et vedvarende resultat!

Wraps'ne går ind og detoxer området ved at drive affaldsstofferne ud på det område som de er placeret på, og man kan have dem til at sidde i 45 min - 8 timer alt efter hvor meget effekt man ønsker. Jeg sov med mine i 8 timer, hvor jeg tog en på inden jeg gik i seng og viklede almindelig husholdningsfilm omkring for at holde på det så jeg ikke pillede det af i søvne.

Da jeg havde taget min wrap på kunne jeg mærke en lille smugle "prikken" på området jeg havde viklet ind, men det var nok bare virkestofferne jeg kunne mærke går jeg ud fra da jeg ikke har haft nogen bivirkninger af det :)

Jeg har købt mine bodywraps igennem ItWorks.com, de anbefaler at man starter ud med at bruge 4 wraps med 72 timers mellemrum for den optimale effekt :)

Har i prøvet det, eller hvad er jeres holdning til at "snyde"? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar