Sider

lørdag den 13. september 2014

Hårvask rutine

Hej Læsere!
I dette indlæg vil jeg vise jer min rutine for at holde mit hår lækkert og sundt. 
Til en start vil jeg lige understrege at jeg kun vasker mit hår 2 gange i ugen(vasker kroppen hver dag), og engang imellem lige frisker det op med dry-shampoo fra Batiste
2x alm. hårvask med Aussie Long Luscious shampoo for at vaske og rense håret i dybden

Så vasker jeg håret med Schwarzkopf Silver Shampoo og lader det gerne trække 1-2 min, for at trække den gule tone ud af håret så det bliver mere "koldt"/gråt at se på 

Jeg slutter af med en lækker balsam fra Aussie som hedder Miracle Moist som passende kan trække ind i håret imens jeg vasker kroppen med en showergel fra The Body Shop

Efter badet Bruger jeg en Argan hårolie for at give håret næring, også føner jeg det til det er HELT tørt med min føntørre fra Babyliss. Jeg glatter også mit hår hver dag med mit glattejern fra GHD som også er skånsomt ved håret sammen med min børste som også er fra GHD

1: Aussie Luscious Long Shampoo
2: Schwarzkopf Silver Shampoo
3: Aussie Miracle Moist Conditioner 
4 The Body Shop Clementine ShowerGel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar