Sider

torsdag den 27. december 2012

DIY galakse sko

Hej Læsere!


Idag har jeg været til julefrokost hos min mormor og morfar, sammen med min mor, søster, far og kæreste også kom min fætter og hans kæreste også et hurtigt smut forbi med deres hund.


Da jeg kom hjem her til aften ville jeg være lidt kreativ, så jeg har lavet et par fede sko med galakse-look til min søster!

 
Her er min (første) DIY video, hvor jeg viser hvordan jeg har lavet dem.



Der vil komme flere videoer og blogs :)


Jeg håber at i har haft en fantastisk jul og i fik nogle dejlige gaver.


Jeg fik en masse dejlige ting og sager- mest penge og gavekort, som jeg kan bruge til januar udsalget som starter imorgen. Men den bedste gave var en tur til Hamburg med min kæreste Anders, med koncert billeter ind til Lana Del Rey!!! Jeg glæder mig helt vildt meget!




Godnat Alle sammen! :)

2 kommentarer:

  1. Skoene er vildt flotte! Måske jeg også skulle være kreativ og give mine sko nyt liv:) Godt nytår til dig.

    SvarSlet
  2. Tak- det er en nem og billig måde at pifte et par gamle sko op :)

    SvarSlet