Sider

søndag den 30. december 2012

DIY Makeup display/holder

Hej Læsere!

Forleden lavede jeg et super sødt makeup display, og jeg vil rigtig gerne dele det med jer. Jeg har lavet en DIY video til jer, så i kan se hvordan jeg gjorde. Tak til min lillesøster Signe som gad at filme for mig :)

Se videoen her under:


Imorgen skal jeg fejre nytår som de fleste andre. Jeg starter min aften her hjemme med spisning sammen med min mor, far og søster, der efter tager jeg hjem til min veninde Marikka og fejre nytår og senere om natten skal jeg muligvis hjem til min kæreste. Jeg glæder mig nok aller mest til forberedelsen, med makeup, hårlak og en masse glimmer, men selfølgelig også til når klokken slår 00:00 og proppen popper :)

Håber i alle sammen får et godt nytår!!

Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar