Sider

fredag den 28. december 2012

Juleshopping og makeupholder

Hej Læsere!!

Idag tog jeg til Odense C sammen med min mor og lillesøster for at tage hul på Juleudsalget! Butikkerne var spækket med gode tilbud, og jeg er godt tilfreds med mine køb! 

Jeg Købte:
1 glitter BH i H&M,
Sort nederdel i H&M
 Mat topcoat i H&M
Rosa vatpinde i H&M
Jack Union top i TopShop
Shorts med nitter i Topshop
Blå oversize strik i Only
Pink vatpinde fra Tiger
Stof, Nitter & Bånd i Panduro Hobby

Jeg har sparet minimum 50% på alle mine køb idag, så det kan sagtens svare sig at tage afsted i god tid :)



Her til aften har jeg lavet en fin makeup holder til at hænge op ved siden af mit spejl, til de mest nødvendige ting jeg bruger. Imorgen kommer der en video fra mig hvor jeg viser hvordan jeg har lavet den. Jeg er selv rigtig tilfreds med den, og synes den er super sød og praktisk!

Godnat! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar