Sider

mandag den 7. oktober 2013

Fødselsdag// 19 år// dejlige gaver

Hej Læsere!
I lørdags fyldte jeg 19 år, og i den anledning blev jeg selfølgelig fejret!

Om fredagen havde jeg inviteret lidt veninder med hjem til lækker mad, hvor vi der efter tog i byen i Middelfart. 
Lørdag blev jeg vækket af min familie med gaver og lækker brunch- mums! 
Det meste af lørdagen slappede jeg egentlig bare af på sofaen efter fredagens bytur, men kl.19:30 tog jeg og min søde veninde Sophia toget til Kolding for at se Dúné! (Koncert anmeldelse kommer senere) som var mega fed og endnu bedre end forventet!
Da jeg kom hjem fra koncerten fik jeg min fødselsdags gave af min kæreste, Anders, og der overraskede han mig godt nok med en meget fin marguerit halskæde- det havde jeg dælme ikke forventet af ham! :)
 Søndag morgen kom resten af familien til brunch og det var hyggeligt :)
Jeg har taget lidt billeder af nogle af mine gaver så i kan se hvad jeg har fået her under :)




2 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre gaver, er helt vild med din halskæde!

    Og sikke en lækker blog du har! Tjek gerne min ud og smid en kommentar!

    xx Villa Villekulla, Faymary Huish, http://faymaryhuish.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen - sikke nogle lækre gaver du fik (:

    - Kit

    SvarSlet