Sider

fredag den 25. oktober 2013

Hverdags makeuplook

Hej læsere!

Idag vil jeg give jer min "opskrift" på mit hverdags makeup look
Fortiden har jeg en rigtig uren hud, så jeg går meget op i at kunne dække røde områder og få huden til at se så sund ud som muligt!




Jeg starter med at fordele en flydende foundation i hele mit ansigt med en børste.
(MAC Matchmaster foundation spf 15, Børste MAC 190)

Her efter en mineral pudder for at få et mat finish 
(MAC Mineralize Skinfinish Natural Light Plus, Børste MAC 182)

Der efter en blush lige over kindbenene for at få et slankere ansigt
(MAC Harmony Matte)
Jeg giver mit bryn en skarp kant med en browpen
(MAC Lingering)

Jeg fylder resten af brynet ud med en bryn pudder på en vinkel børste
(MAC Charcoal Brown Matte, Børste MAC 208)

Mine vipper giver jeg ét lag mascara
(Maybelline Rocket Volum Express)
Håber i også synes om mit look, og kan få inspiration til jeres hverdags makeup- jeg bruger 15 min hver morgen hvis jeg skal have denne makeup på.

2 kommentarer: