Sider

lørdag den 28. december 2013

Juleblog

Hej læsere!

Glædelig jul og godt nytår!

Beklager jeg ikke har blogget så meget det sidste stykke tid, men er ved at strikke lidt læsestof sammen til jer! :)

Her på halvvejen kan i se et udsnit af hvad jeg fik af julegaver- er super glad for dem alle sammen og har heldigvis ingen der skal byttes i år!

(Øverst fra venstre)
Aussome Volume+ Conditioning Mousse, Aussie
Bølgejern, OBH Nordica
2 Starinlys med elge på (jeg har en svaghed for nordiske dyr)
Hvidt hjorte hoved m. gevir i gips
3 min. Miracle shine Deep Treatment, Aussie
Take The Heat Shampoo, Aussie (x2)
Mega Shampoo, Aussie
Dual Personality Hi-Hold + Hi-Shine Hairspray, Aussie
Swarovski armbånd

Ud over det på billederne her over har jeg også fået gavekort til Matas, og "værdi-papir" til shopping tur i januarudsalget som jeg skal ud og finde lækkerier i. Fik også noget luksus chokolade, og udstyr til selv at lave chokolade hjemme.

Jeg er rigtig glad for mine gaver, især fordi jeg havde ikke regnet med at få nogen da vi har en regel i familien om at hvis man er over 18, så er man for gammel til gaver- den regel kan jeg ikke lide!

Man bliver aldrig for gammel til gaver, hvad har i af regler mht. julegaver i jeres familier? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar