Sider

fredag den 6. december 2013

Nemme Krøller

Hej Læsere!

Nu er det ved at være tid til julefrokoster, jul og nytår også tænkte jeg det ville være passende med en step-by-step til hvordan jeg laver mine krøller med mit glattejern fra GHD.

DU skal bruge:

1. Hårlak

2. Style hold Straight & Smooth Spray

3. Style hold Curl Hold spray 

4. Blød og bred børste
Jeg bruger GHD Paddle Brush

5. GHD glattejern
Jeg bruger GHD Wonderland Deluxe
Start med at spraye Straight&Smooth i hele håret

Opdel dit hår i 2 dele

Glat hele håret 

Toupér håret i ved din hoved bund for volume

Ved hver delning sprøjtes der et tyndt lag lak i for at holde på volumen

Red håret den ønskede retning og sprøjt let på overfladen igen til sidst




Nu til krøllerne:

Spray lokkerne med Curl Hold spray

Læg en tot hår fladt ind i jernet- som ville du glatte det
buk håret OVER jernet, imens du drejer jernet 1/2 omgang mod dig selv
Lad håret glide igennem jernet langsomt, imens du trækker forsigtigt ned

Wupti! Så er der en fin krølle!

For at få en blød krølle, skal du rede håret igennem bag efter med en flad og blød børste ligesom jeg har gjort. 

Husk et let lag lak i krøllerne til slut




Håret her over tog ca.15 min at lave så det er super nemt! Øvelse gør mester :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar