Sider

søndag den 29. december 2013

Forlænger kabel til min MacBook Air

Hej læsere!

Da jeg købte min MacBook fulgte der et lækkert forlænger kabel med til opladeren, som jeg virkelig har været glad for- jeg HADER når man er afhængig af en stikkontakt som skal være 1 meter fra computeren.

Men for et halvt år siden mistede jeg mit forlængerstik og har simpelthen ikke kunne finde det, så jeg spurgte den lokale radio/tv-butik hvad han skulle have for et nyt og han ville have 614kr. for det!!! Puha det synes jeg alligevel er for meget!!
Jeg læste inden på en anden blog, jeg har desværre glemt hvad den hed, at der var en som havde linket til en side på Ebay med et billigt kabel så jeg fulgte linket og har gjort et dejligt billigt køb!

1 stk forlænger kabel til Macbook Air for kun 42,58kr incl. fragt! Jaja, godt nok er det fra Kina, og det er uoriginalt, men det virker! :)

Link her under til websitet og billede af det nye kabel:







Ingen kommentarer:

Send en kommentar