Sider

tirsdag den 7. januar 2014

GIVEAWAY!

Så er det tid til en lækker give-away!



Har i det tidligre blogindlæg nævnt at jeg er helt vild med min spraytan fra NordicTan, så derfor vil jeg sende sådan en flaske med 200ml + en fordeler vante til den heldige vinder!

Reglerne er enkelte:

  • Tilføj en kommentar til dette blogindlæg
  • Konkurrencen løber fra d.7/1-14 og én uge frem til d.14/1-14
Vind dette lækre sæt fra NoricTan

Eksta: 
Tag et kig forbi NordicTan's facebook og like seres side

God fornøjelse! :)



17 kommentarer:

  1. Den ville jeg med glæde modtage!! Virkelig nice giveaway, fedt med noget du også selv bruger :-)

    Mvh. Faymary, Faym@hotmail.dk

    SvarSlet
  2. Elsker at det er et produkt du selv kan stå inde for :-)
    jeg ville elske at prøve produktet, har aldrig prøvet selvbruner før faktisk og står og skal til bryllup i febuar, overvejer lidt at få lidt farve inden, og helts uden solarie :-)


    //Camilla Christine
    milla_kvamm@msn.com
    http://www.fitspoblog.com/

    SvarSlet
  3. Hvor kunne det være lækkert at vinde det! Har aldrig prøvet spraytan selv, da jeg altid har hørt dårligt om det, og tit ser man det som at det ser dumt ud. Kunne være lækkert med et produkt, som man også kunne anbefale til andre, så de slipper for dyre dumme og solarie!

    Tina Hahn
    hestepigens@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Har ikke prøvet spraytan lææænge da jeg havde en mindre uheldig episode i mine yngre dage... lad os bare sige at det ikke så særligt pænt ud ;)

    Det ville være super lækkert at få lov til at prøve noget, der åbenbart virker ret så godt :D

    SvarSlet
  5. Dem ville jeg gerne prøve. :)

    SvarSlet
  6. lige hvad min blege krop trænger til
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  7. Ville gerne være heldig her.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  8. Rigtig god weekend:-)

    Et meget skønt produkt, som jeg har hørt så meget godt om.
    Min datter med leukæmi, som ligger på Rigshospitalet og går så meget igennem, hun kunne trænge til lidt lykke og held på sin vej. Og hun er syg og bleg, så gaven ville falde i god jord hos hende.
    Så jeg krydser for at blive den heldige vinder og kunne forkæle min datter med det.

    De bedste hilsner Tina Hoffbeck
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hej

    Det kunne være så lækkert til mine vinterblege-ben :-)

    God weekend!

    Kh Laura
    laurajensen19@live.dk

    SvarSlet
  10. Åh, har aldrig prøvet spraytan. Hverken ude eller hjemme. Så det vil jeg MEGET gerne vinde. :)

    SvarSlet
  11. Jeg er med! :)
    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  12. Det vil jeg utrolig gerne vinde! :-)
    andersen-astrid@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Det ville jeg da SÅ gerne vinde.. Jeg krydser fingre..

    SvarSlet
  14. Ville virkelig elske at vinde den :-)
    Knus Emma
    emmakholm@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Det kunne mine blege ben godt bruge ;)

    /Inge Sørensen
    brodk@msn.com

    SvarSlet
  16. Jeg er pt gravid og min vinterblege krop kunne godt bruge lidt lækker kulør :)

    /saraberg88@live.dk

    SvarSlet
  17. Skal snart til galla, og kunne virkelig godt bruge noget farve!

    /emmakathrinesloth@live.dk

    SvarSlet