Sider

tirsdag den 7. januar 2014

Kulør med måde

Hej læsere!

Jeg har aldrig rigtigt fundet en selvbruner som jeg var tilfreds med, selvom jeg har prøvet alt lige fra cremer, til spray og endda at gå til en professionel spraytan-behandler, men jeg har altid haft problemer som:

  • Kløe
  • "Kunstig" farve fx orange/gul
  • Farven skaller af 
Men det er slut nu! 
Jeg har prøvet en vildt lækker tan fra NordicTan, den er fri for parabener, Parfume & Alkohol også er det også et stort + at den er lugtfri!

Min hud er meget sart og det er første gang jeg prøver en selvbruner som min hud ikke reagere negativt på 

Så piger og drenge, for alt i verden så DROP SOLARIERT og prøv NordicTan's selvbruner i stedet.
NordicTan kan købes i MATAS for kun 89kr for 200ml.
Før og efter tan! Perfekt til den lyse skandinaviske hud som man vil have lækker kulør på
I løbet af ugen kommer der en step-by-step ind på bloggen der viser hvor super nemt det er at påføre selvbruneren med en fordelevante.


4 kommentarer:

  1. THANKS A LOT \\\ I AM ACTUALLY HAD THE TAN \\\ GENETICALLY

    SvarSlet
  2. Jeg er bleg som en snemand så lidt farve kunne være fedt, men jeg vil netop heller ikke ligne en appelsin i hovedet. Glæder mig til at se step-by-step'en snart.

    SvarSlet
  3. Jeg prøvede den i sommers, men farven skællede af på en rigtig grim måde efter et par dage, så har været bange for at bruge den siden. Har du ikke oplevet det?

    Kig gerne forbi:
    hvidbrunette.blogspot.dk

    Knus
    Celina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Celina, jeg har ikke været uheldig med denne selvbruner- jeg sørger for at holde min hud blød og lækker ved at fugte den godt med en lækker bodybutter + jeg undgår lange varme bade.
      Husk kun at tilføje tan én gang i ugen så du ikke overdosere så det skaller af i flager. Der er en step-by-step på vej med hvordan jeg bruger mit spraytan! :)
      Hilsen Cecilie

      Slet