Sider

torsdag den 2. januar 2014

Januar Udsalg

Hej læsere!

Et år er gået, og et nyt er kommet- og et nyt starter som altid med januarudsalg!
Igennem januar vil jeg vise jer mine køb og her er de første- jeg har været hurtigt ude og har været heldig indtil videre i Odense C

Fra øverst til venstre mod højre: 
Silketrøje med lynlås detaljer på skulder, fra VeroModa
Kokos BodyScrub & Clementin Body Shampoo fra TheBodyShop
Øreringe fra H&M
Safty5 fra MATAS (anbefales til ALLE der bøvler med svedlugt!!)
OPI Can't Let Go Liquid Sand & OPI Get Your Number Liquid Sand fra MATAS
MAC Stroke Of Midnight Face Palette/Warm & MAC Peaches Blush
Ny hat i grå + ny "tap" i blå til Mr. P, fra Sinnerup

5 kommentarer:

  1. Det er da virkelig nogle lækre januarkøb du har gjort dig :)
    Øreringene og OPI'erne er vildt fine!
    - lækker blog du har dig for resten ;)

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Sikke nogen skønne ting :-)
    Hvad måtte du af med for The Body Shop produkterne og OPI'erne?
    Er fan af begge mærker <3

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mia :-)
      Jeg gav 80kr. for 750ml. Shower gel og 125kr for 300ml. Body Scrub i The BodyShop og 125kr pr. OPI i MATAS :)
      Har dog set at Magasin har halv pris på udvalgte OPI lakker :)

      Slet
  3. Jeg har også været i gang med at raide TheBodyShop. Elsker januarudsalg ;)

    Det er nogen lækre ting du har fået fingrene i.

    SvarSlet