Sider

mandag den 24. september 2012

Fødselsdagen lige om hjørnet!

Hej læsere!
 
Uha, nu er der ikke længe til at jeg fylder 18år, og jeg er i fuld krig med at arrengere hvad der skal ske!

Min kørelærer Ganes, den bedste kørelærer i Middelfart

Bliver nødt til at holde fri fra skole d.5 oktober(dagen der på) og starter ud kl.9 med at køre den sidste køretime inden køreprøven kl.10:25- uha, er lidt nervøs, men tror på det nok skal gå, da jeg har den bedste lærer man kan tænke sig! :)


 
 
Invitationerne som jeg har lavet og sendt ud idag
 
 
 
 
Senere på dagen vil jeg i anledningen af at jeg fylder 18 holde åbent hus mellem kl.13-16:00 for familie og bekendte, hvor jeg vil servere spansk tapas og lidt at drikke.
 
 

Kl. 16:30 har jeg inviteret nogle af mine veninder til spisning efterfulgt af en tur i byen hvor vi forhåbenligt skal give den gas hele natten på den lokale Buddy Holly.
 
Da det er ved at blive koldt, og vinden hård for huden vil jeg de næste par dage lægge opskrifter ind på vinter klar hud.
Imorgen smækker jeg en opskrift ind på hvordan man får baby-bløde-læber rigtig nemt!
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar