Sider

torsdag den 20. september 2012

Uge 38

Hej alle sammen!
 Har bestemt mig for at lave en "ugens bedste" til jer hver uge.
I den her uge har jeg det her til jer:
 
Ugens Makeup: Min lipgloss fra MakeupStore, Wizz, til kr.150 & Min sorte Mascara fra Max Factor, False Lash Effect(vandfast), købt i Matas for kr.140

Ugens sko: Stiletter fra Jette Riis, til kr.300

Ugens pung: Min sorte læder pung med nitter, købte den til Odense Shopping-bazar sat ned fra 800 til kun kr. 100!

Ungens u-undgålige: paraplyen fra H&M! I det danske efterårs vejr er det tosset at gå uden en paraply da det regner konstant

Ungens sang: Shy'm, Et Alors! Mine ører er til fransk pop fortiden, det minder mig om sommeren
http://www.youtube.com/watch?v=2zdqymnZoHc

Ugens yndlings: Min nye bluse fra Hist&Pist som der er billede af i forrige blog

 
 
 
Som ekstra vil jeg lige fortælle at mit 5th Avenue wall-sticker blevet skiftet ud med nye wallstickers som jeg fandt i Netto til kun kr.50! Jeg synes de er meget flottere og mere personlige end de andre. Også er det dejligt med noget farve på værelset

Ingen kommentarer:

Send en kommentar