Sider

tirsdag den 18. september 2012

Tilbage på bloggen

Hej læsere!
Endelig er jeg kommet igang igen med at blogge efter meget lang tid- Undskyld!

Idag var jeg og min mor ude at shoppe i Bryggen(Vejle), og synes selv at jeg er godt tilfreds med mine køb:

Trøje(bordeaux) fra Hist&Pist købt i Quintess til kr.200
Bukser(Sorte) fra H&M til kr.100
Man kan også købe tøjet online, så her er links til bluse og jeans:




Min egen computer(HP) er sendt til reparation, låner jeg min søde kusines Mac.
Er faldet totalt for den, og har bestemt at det skal være min næste computer, så var også et smut inde i Humac for at få et tilbud på en Macbook Air! Mmmh, håber næsten at få pengene tilbage fra den gamle computer så jeg kan købe en Apple- det er jo den lækreste computer-snack man kan få! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar