Sider

tirsdag den 25. september 2012

tørre læber, ikk mer'!

Hej Læsere!


Vi må nok indse at det er blevet godt og grundigt efterår! Og efterår= tør hud, tørre læber og tørt, kedeligt hår.



Personligt skal der ingen ting til før at mine læber begynder at flække, så jeg plejer dem med diverse cremer og giver dem en kur i ny og næ for at undgå at de ikke kommer ude af form.

Som lovet vil jeg lægge en lille opskrift ind idag på super lækre læber!
______________________


Ikk' mer' tørre læber:
Det er meget enkelt alt du skal gøre er at blande 1 tsk. sukker, med ½tsk olie og rør det sammen til en grødet masse.

Skrub massen på læberne og lad den evt. sidde og trække i 1 minut hvis dine læber VIRKELIG er flosset, flænset og revnet.
Tøres af med et stykke Kleenex eller hvad du ellers har til at ligge af papir :)
_____________________



Til at supplere mine læber med fugt, varierer jeg mellem Rosebud Lip balm, og Matas Solstift som begge er super gode til at pleje læberne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar