Sider

tirsdag den 2. april 2013

Den længe ventede fødselsdagsgave!

Hej læsere!

Da jeg fyldte 18 år i oktober, fik jeg af min dejlige veninde Sophia, en koncert-tur til Odense for at se Dúné som jeg havde ønsket mig rigtig meget.

Dagene op til koncerten forberedte vi os som ægte fans og lavede flotte Wildhearts t-shirts, inspireret af Matthias' læder jakke fra videoen Hell No!
T-shirten var egentlig meget nem at lave, og her er "opskriften" til den som vi lavede.

Det skal du bruge til at lave en skabelon:

  • 1 papir
  • 1 laminerings plast+ maskine
  • saks
  • tape

  1. Find et billede af det du vil have trykt, og klip det ud i papir.
  2. Laminer skabelonen
  3. Klip igen skabelonen ud
  4.  Lap skabelonen i kanterne med tape
__________________
For at lave din egen t-shirt skal du bruge:

  • 1 t-shirt
  • 1 saks
  • 1 svamp
  • akryl eller stof maling i de ønskede farver
  • evt. 1 føntørre
  • 1 pap
  • nåle
  • skabelon
  1. Klip hals og syningerne af t-shirten og træk i stoffet for at få et cool look.
  2. Placer pappet ind i mellem t-shirten og fold ærmerne og det overskydende stof bag om ryggen og klips' det sammen med sikkerhedsnåle- vær opmærksom på at strække t-shirten så meget som muligt. 
  3. Læg skabelonen over det ønskede sted og sæt det godt fast med en masse nåle- jo flere jo bedre! 
  4. Dup maling på med svampen
  5. Hvis du ønsker en glimmer effekt så skal du først duppe en base farve på, og der efter tørre det med en føntørre, og duppe glimmer lim/glimmer maling på. 
  6. Nu har du en fin t-shirt. 



__________________
Fredag eftermiddag kl.17:45 tog vi IC-toget til Odense. 
Vi spiste aftensmad på Sunset og da klokken blev 19:15 gik vi hen til Posten og ventede foran indgangen sammen med de andre fans som var mødt op. 

Tiden gik og klokken blev 20:00 som betød at dørene blev åbnet. Vores plan var at jeg fik jakkerne i garderoben og Sophia løb ind for at optage den bedste plads til os (forrest, lidt til højre fra midten som altid!)

Opvarmningsbandet var jeg virkelig ikke imponeret af, det var larm og en dårlig (undskyld) performance... Lidt for amatør opvarmning i forhold til de andre opvarmnings band jeg har set før.

Endelig kom Dúné på og alle var elle vilde! Wuhuu! Matthias fik øje på vores t-shirts og lavede "thumbs up" fra scenen til os- hi hi ;)

Koncerten var rigtig god og endnu en gang må jeg bøje mig for hvordan de formår at få hele publikum med ind i deres optræden, tiden gik hurtigt men var helt fantastisk! 

Efter koncerten ventede jeg og Sophia nede ved baren, for vi ville lige have en autograf og et billede med de kære drenge :)

Både Danny, Piotrek, Ole Bjørn og Matthias var meget imponeret over vores flotte t-shirts og de sagde at idéen skulle masse produceres så andre kunne få noget lignende 

Jeg er rigtig glad for min gave og har nogle dejlige minder når jeg tænker tilbage på i fredags- 1000 tak til Sophia! <3




.... I vente tiden fandt jeg et par af Sophias smarte solbriller som hun købte i H&M sidste sommer for 100kr. De er lidt cool synes jeg. 
ErLidtSej


Nyd solen imens den er der, jeg skriver snart igen! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar