Sider

onsdag den 24. april 2013

Weekend i Hamborg// Lørdag+søndag // Lana Del Rey

Hej Læsere!

Lørdag stod jeg og Anders op kl.11:30- alt for sent synes jeg! :)
Efter vi havde fået lidt morgenmad blev vi kørt ind til nærmeste S-bahn station, hvor vi steg på et tog ind til Hamborg City.

Vi startede med at gå ind i Douglass hvor jeg købte en vildt lækker Body Scrub fra Soap and Glory som hedder Flake Away, og nogle ansigts masker fra et ukendt mærke.
Vi var lidt små sultne og besluttede os for at få noget hurtigt på McDonalds, men det skulle vi ALDRIG have gjort! Føj føj føj! Deres burgere og milkshakes var endnu værre end det man får her hjemme i Danmark(ikke fordi jeg havde forventet at det skulle være godt) Deres burger var som at tygge i et stykke plastik :(

Der efter gik vi i Abercrombie & Fitch hvor jeg købte en fin skjorte, som jeg har ønsket mig rigtig længe, så den er jeg rigtig glad for!
Den sidste butik vi gik i var American Apparel som er en butik jeg synes er vildt fed. Jeg købte ingen ting, men Anders købte 3 fede undertrøjer og en cool hoodie med lynlås i.


Pludselig fik vi rigtig travlt for klokken var blevet mange og vi skulle nå at komme til O2 Arena og få en god plads- koncerten skulle jo starte kl.20.

Vi ville have taget S-bahnen ind til en station som lå tæt på O2, men fordi der var så mange mennesker, og det tog vi skulle have taget var aflyst blev fætter Anders, og Marcel nødt til at hente os i Hamborg City og køre jeg og Anders ind til O2 Arenaen kl.19- meget sent! :o

Det gik som smurt med at få vores billetter i informationen, og der var ingen kø da vi skulle ind i arenaen, og det kom meget bag på os begge.
Vi fik en plads næsten forrest i salen, og stod rigtig godt.
Opvarminings bandet, Kassidy, gik på kl.20:00 og spillede i 30 minutter og de var urimeligt ringe desværre.

Lana Del Rey gik på scenen kl.21:10 og sang med sin fløjlsbløde stemme ind til kl.22:30. Koncerten overraskede mig rigtig meget, hun sang endnu flottere live end på hendes album, og det var som om tiden stod stille under koncerten. Scene opsætningen var super smuk og tidsløs.



Da koncerten sluttede tog vi en bus fra O2 og tilbage til stationen hvor fætter Anders og Marcel hentede os og kørte hjem til dem så vi kunne få noget søvn efter den fantastiske lange dejlige dag. 

Søndag stod vi op kl.12:30 og spiste brunch, pakkede vores ting, sagt farvel og blev hentet kl.15 af Anders' far som kørte os hjem til Danmark igen. 

Turen var helt fantastisk og jeg er rigtig glad for at jeg fik lov at opleve et af mine største feminine idoler live, så tak til verdens bedste kæreste Anders :*

Også mange tak til fætter Anders og Marcel som ville have os boende over weekenden og vise os lidt rundt i Hamborgs natteliv, det var rigtig sjovt og hyggeligt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar