Sider

torsdag den 11. april 2013

Weekend i Hamborg// Fredag

Hej læsere!


I december fik jeg en i julegave 2 billetter til Lana Del Rey koncerten i O2 i Hamborg, af min kæreste Anders.
Vi var så heldige at min fætter og hans mand bor i Hamborg, så vi fik lov til at sove hos dem fra fredag d.5/4-2013 til søndag d. 7/4-2013.

Sådan var turen:

Fredag efter skole tog jeg hjem til Anders, for hans far havde tilbudt at køre os der ned.
Vi kørte fra Fredericia ca. klokken 13:30 og der var ingen problemer med trafikken på vej der ned.

Vi landede hos Min fætter Anders, og hans mand Marcel ca. klokken 16:00, hvor vi fik pakket ud og gjort klar til natten så vi ikke skulle tænke på det senere.
Til aften fik vi Flammkuchen som var rigtig lækkert, og har også lagt opskriften ind på bloggen i et tidligere indslag.

Efter aftensmaden kørte vi alle 4 ind til et tivoli som hedder DOM  hvor at mændene købte KÆMPE ølle (1L) til billige penge og jeg drak Piña Colada. Vi mødtes også med nogen af Fætter Anders' og Marcel's venner.


Stor øl til stor fyr
Da vi havde fået nok af at drikke øller i øl-teltet i DOM tog vi videre ind i byen på en nat klub jeg desværre har glemt hvad hed, men de havde nogen helt fantastiske shots som hed Strawberry-Lime.

Jeg og min fætter tog hjem kl.01:30, for jeg havde en plan om at vi skulle ud at shoppe hele lørdagen inden vi skulle til koncert.

Anders og Marcel kom først hjem kl.05 om natten og desværre havde Anders fået stjålet sin mobil af en luder, og var forståeligt nok ikke i sit bedste humør så det var godt at komme til at få sovet for vi skulle op kl.11 om lørdagen.


Fortsættes i næste indlæg....... 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar