Sider

torsdag den 11. oktober 2012

3 nye par sko!

Hej Læsere!

Sidste weekend var jeg til Designer Bazar i Odense Congress center og gjorde nogle rigtig gode køb som jeg selv er rigtig tilfreds med! :)

Købte bla. 3 par vildt fede sko

1 par ballerinaer med nitter og bling, og et par stiletter(som ligner et par jeg har i forvejen utroligt meget) for kun 300,- i alt!

Købte også et par grønne støvletter i stil med Jeffrey Campbell- desværre bare en kopi, men man må nøjes engang i mellem ;)



Jeg og Simone
I aften skal jeg til VETO koncert på Posten i Odense med min super gode veninde Simone, som jeg gik på efterskole med i år 10/11 på Skanderup Efterskole. Glæder mig rigtig meget til at være sammen med hende, og nyde noget lækkert musik og bare rå-tøse-hygge!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar