Sider

tirsdag den 16. oktober 2012

Nattens negle

Hej Læsere!

Render rundt med de flotteste negle jeg længe har haft!
De minder mig lidt om en galakse eller en klar vinter nat, har lavet en step-by-step så i også selv kan lave det :)




Inden jeg begyndte at dekorere mine egne negle filede jeg dem glatte, og filede en form jeg kunne lide. I dette tilfælde valgte jeg at file dem firkantet. 

OBS: Billederne i Step-by-step er min mors negl.
Mine egne er de 2 øverste billeder :)

Den første farve jeg brugte var 014 DEEP SEA BLUE fra GOSH, over hele neglen. VIGTIGT kun ét lag!

















Der efter brugte jeg glimmer farven GONE GONZO! fra OPI. VIGTIGT kun ét lag!

























Til Sidst brugte jeg OVERLAQUER FINITON fra MAC til topcoat for et "glat" resultat. 1 til 2 lag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar